18 maj 2007

Fredag

Då var det fredag igen! Skönt! I eftermiddag ska familjen, svärmor och mina föräldrar åka till Grännaberget. Ska bli mysigt. Hoppas att solen skiner en stund! Är så trött på V:s dagis. Idag ringde BVC-psykologen och undrade om det var OK att hon kom dit idag. Jo det sa personalen i onsdags, svarade jag. Dom ringde mig, sa hon, eftersom han har bitit en av personalen. Jaha??? svarade jag. Det har jag inte alls hört talas om, utan jag har fått uppfattningen om att det går mycket bättre nu. Jag ringer dig när jag varit där, sa hon men jag inte hört nåt från henne. Får väl ta och ringa henne nästa vecka. Jag är så j-a trött på hans avdelning så jag tror jag spyr på det! Det måste varit nåt speciellt som hänt för V gör inte så annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar