19 juni 2008

Snart semester

Jag har verkligen varit dålig på att skriva här. Tiden räcker inte till känns det som. Men nu har jag snart semester och då har jag all tid i världen ;-) Det ska bli så skönt att få vara ledig ett tag. Jag har ju bara jobbat i fyra månader men jag är nog ändå värd fyra veckors semester... Därefter jobbar jag två veckor sen har jag tagit en veckas ledigt för att skola in I. Den 4:e augusti är dagen då lilla stumpan börjar förskolan. Och vår store kille börjar på fritids... Jag tror att det kommer att gå bra för dom båda. I är ju så framåt och social så hon tycker säkert det blir skoj. Och V känner till både lokalerna och personalen. På måndag ska I och jag gå och hälsa på på hennes avdelning som heter Duvan. En av V:s "favoritfröknar" som är helt underbar kommer att börja där. Tänk att man kan ha sån tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar