30 juli 2008

Egen tid!

Sitter här vid datorn en stund. Sambon och V är och badar och I sover, så faktiskt har jag en stund för mig själv :-) Det blir inte så mycket av den varan nu för tiden. På kvällarna när barnen har somnat är jag oftast trött själv och vill sova. Framförallt nu sen jag började jobba efter semestern.
Igår var mina föräldrar och svärmor här och gratulerade mig sen jag fyllt år. Trevligt! Då får man säga att man är 33 år nu då. Hujanemej vad gammal jag börjar bli...
Ikväll ska jag jobba igen. Nu när S fortfarande har semester är det ju skönt att jobba kvällar eftersom man hinner umgås med familjen på dagen. Annars tycker jag det är väldigt trist att jobba kväll. Hela dagen känns bara som en enda väntan på att det ska bli dags att åka iväg...
Dags att göra klart middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar