1 mars 2010

Trött på snön!




Nu har snön vräkt ner hela morgonen. Var så glad när det töade i helgen, men nu är det nog lika mycket igen. Skönt att det är 1 mars idag iallafall, då finns det hopp om våren!


Om en stund ska jag till jobbet för vi har APT då vi ska komma överens om våra storhelger. Om det blir som jag har skrivit upp mig så är jag nöjd. I år kommer jag iallafall att slippa jobba julaftonskväll! I ska gå över och leka med A undertiden jag är där. Skönt att slippa gå till dagis för bara nån timme!

Ikväll är det jobb igen och imorgon jobbar jag heldag. Korta dagar ons och tors sen har jag helgen... Verkar som om V är ganska bekymrad över att jag jobbar kvällar. Det har han inte varit tidigare men han saknar mig så mycket säger han. Förhoppningsvis nåt tillfälligt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar