2 feb. 2012

Tankar


Har så mycket tankar i huvudet nu. Har ju försökt att bli gravid sen i maj, jag har tagit Puregon sprutor och vi har gjort tre inseminationer. Andra gången lyckades vi men det slutade tyvärr i missfall. Antar att det är sista försöket nästa gång... Bara att inse att tiden som småbarnsförälder snart är slut...*gråter*
Maken har blivit varslad från sitt jobb och kommer antagligen att sluta där innan semestern :-( Därmed så spricker mina chanser till att börja plugga om han inte mot förmodan får ett nytt jobb ganska snabbt eller blir återanställd.
Hade varit bättre att det var jag som blev arbetslös för jag är så fruktansvärt trött på mitt jobb. Tycker att varje dag på jobbet är pest! Är så förbannat trött på att sköta om folk och deras behov. Att varje dag lägga på ett leende på läpparna även om man gråter inombords. Att behöva vara så jävla trevlig och tillmötesgående. Att behöva gå till jobbet när resten av familjen är hemma och myser i TV-soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar