6 aug. 2008

Inskolning

Idag var det tredje dagen för I på förskolan. Det var dags för första lunchen där idag tillsammans. Jag har lämnat henne "ensam" när de har varit ute och varit med inne och det har gått jättebra. Men imorgon tror jag hon får vara större delen där själv och på fredag ska hon äta och sova själv. Eftersom jag bara har en veckas inskolning så blir det bara en gång hon får prova att sova, men jag hoppas och tror att det kommer att gå bra! En tjej som är född samma år som I håller henne gärna i handen och vill vara med henne. Kul! Kanske en framtida kompis?
Det går bra för V på fritids också. Han är där varje dag denna veckan eftersom jag har I:s inskolning. Skolan börjar väl om två veckor tror jag... Jo idag om två veckor är det. Har inte kollat med personalen hur det blir nästa vecka när jag är ledig två dagar. Kanske han kan få vara där en stund på torsdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar