18 aug. 2008

Inskolningsamtal

Idag gick det inte lika bra att lämna I på dagis. Men det beror säkert på att det var ganska rörigt när vi kom. Dels var en annan avdelning där med sina barn för de renoverar på deras. Och sen var det "nya" barn som kommit tillbaka efter lovet. Men hon grät iallafall inte och hon skulle absolut ha jackan på sig inomhus ;-) Antar det har gått bra annars hade de väl hört av sig... Jag ska snart gå bort till skolan, där V och jag ska ha inskolningsamtal med hans fröknar inför starten på onsdag. De har tydligen det med alla barn och det är ju bra. Iofs har vi båda träffat dom innan men de kanske förklarar lite för V hur det går till i Förskoleklassen.
Jag har jobbat hela helgen så idag känner jag mig ganska trött. Trist att behöva gå dit ikväll också :-( Det ska bli nytt schema till hösten så jag har sagt till om att jag inte vill ha denna extra kvällen... Jag har faktiskt inte bett om att få den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar