8 juni 2009

Äntligen är helgen över!

Nu har jag jobbat sista helgen innan semesterperioderna börjar. Tyvärr har jag inte semester själv förrän andra perioden, v30-33. Men eftersom jag ska jobba på ett annat schema i sommar så är jag ledig tre helger i rad. Förutom tre timmar på söndagen i midsommar. Vilken lyx!
Idag har jag lagt upp lite nya auktioner på Tradera. Får väl hoppas att jag får några kronor för det. Har ju köpt en del så det vore ju kul att få lite sålt så kanske det går jämt ut.
V har lekt med sin kompis E hela eftermiddan :-) och I har gått efter mig som vanligt... Men ibland så kan hon leka ganska långa stunder på sitt rum.
Imorgon ska vi ha sista mötet med V:s "fröknar" innan skolstarten. Det ser inte så just ut inför hösten eftersom även vår kommun ska spara. Och givetvis gör dom det inom skola och barnomsorg. Hoppas att det åtminstone kan bli en elevassistent i hans klass, annars vet jag inte hur det ska gå. V behöver ju en vuxen med i sitt skolarbete. Vi var ju på BUP i april för en start till utredning men ännu har vi inte fått nåt svar därifrån. Han längtar iallafall till sommarlovet nu och det är ju alldeles bakom hörnet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar