10 juni 2009

Skolan är slut!

Nu har V gått sin sista dag i förskoleklassen. Idag den sista dagen så gick han hela vägen själv till skolan. Vi har inte alls långt varken till dagis eller skolan men jag har ändå följt honom hela vägen men den sista tiden har han fått gå halva vägen själv. Jag tror det var en stolt skolpojke som gav sig iväg och en stolt mamma som stod i fönstret och tittade. *snyft*
Igår var jag på det sista mötet inför skolstarten. Jag tror faktiskt det kommer att gå bra! V:s fröknar var eniga om att han mognat en hel del under detta året. Och det har blivit lugnare hemma också med mindre utbrott och bråk. Det finns ju resurser kvar på skolan men det borde finnas mer.
Idag var jag med I på vårdcentralen och tog nya prover. Det gick bra denna gången också, men jag tror att det gjorde ondare nu än på sjukhuset. Labb-personalen på sjukhuset är faktiskt duktigare med barn än dom på vårdcentralen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar