1 feb. 2011

Fröken C blev Fru F

Då har man varit fru F i en månad. Det känns som om jag har varit gift längre. Nyårsafton känns så avlägsen på nåt vis. Men jag tänker tillbaka på den dagen och ler. Allt var så fint och härligt. Känslan på morgonen när jag vaknade och visste att jag skulle vara Fru om några timmar. Att sitta hos frissan och bli "omgjord" var en härlig stund och att ta på sig den underbara klänningen! Fotograferingen var kul men jobbig i slutet när vi var utomhus och frös. Men korten blev verkligen fina! Eftermiddagen med väntan till kl 15 var lite nervöst. Känslan att gå in i kapellet och se sina nära och kära i bänkarna går inte att beskriva! Och sen den underbara festen på kvällen med strömavbrottet och allt. Det är en dag jag aldrig kommer glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar