6 feb. 2011

Jobbarhelg

Har jobbat hela helgen. Har ett kvällspass kvar sen är det gjort. Jag har tagit lite ledigt framöver, bla när V har sportlov. Han vill sova över hos mormor och morfar då, så vi passar på när han ska till Eksjö och ta EKG:t. Skönt att få lite extra ledigt. Sportlovsveckan jobbar jag bara två kvällar och en halvdag :-) I och jag får väl hitta på något skoj när V är i Vetlanda. Har vi tur blir det lite snö tills den veckan för som det är nu är ju så trist. Bara is och hårda snövallar. Det var längesen barnen åkte skridskor. Får se om det blir kallt igen så att de kan spola isen.
Idag har maken och barnen åkt till Monkeytown med grannarna. Så jag är ensam här hemma. Hade varit mysigt att få följa med... Ska ta och vila mig lite innan det är dags för nästa jobbpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar