29 aug. 2007

Halvvägs i veckan

[9.40] Då var det onsdag igen och halva veckan har gått! Idag vaknade I innan kl 7 så nu var hon trött igen redan vid 9, så det blev en tidig förmiddagslur för henne idag. Lämnade V som vanligt på dagis och som vanligt var han glad att få gå dit! Det kan inte ha varit så lätt alltid för honom på det gamla stället. Tänk när de kom på att han skulle vara mellan 8.30 och 12.15. Det var ju helt idiotiskt egentligen! Jag kom ju alltid och avbröt mitt i läsningen och han fick ju aldrig höra färdigt sagan. "Det vore ju bra om du kunde komma prick 12.15 och hämta för en av oss går på rast då" sa de en dag. Ojdå, kom jag 12.17 idag så din rast blev två minuter försenad tänkte jag. Minns att jag fick stressa som en galning för att I brukade ammas vid 12. Usch, vad jobbigt det var ett tag! Skönt att allt har blivit bättre.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Ja vi kommer absolut att träffas på lördag, har inhandlat Ulles present idag..

    SvaraRadera