28 aug. 2007

Ut i det blå!

[10:37] Egentligen borde jag inte sitta här utan gå och vila mig en stund nu medan Isabelle sover. Har varit så trött nu ett par dagar igen. Vet inte vad det beror på, men jag hoppas det blir bättre snart!
I söndags väckte S mig vid 8.30 och sa att "Vi ska ut och åka så nu måste du göra dig klar!". Vi kanske skulle vara borta till kvällen. Kul med överraskningar! Så jag klädde mig och Isabelle och åt frukost, S gjorde i ordning fika att ta med och tog fram kläder till Victor! Sen for vi. Första stoppet blev Hästholmen strax utanför Ödeshög. Där fanns en fin hamn, men det blåste så kallt så vi stannade inte så länge. Istället åkte vi till "Rökstenen" där det fanns möjlighet att stanna och fika så vi drack gott kaffe och åt goda mackor, som S hade fixat till helt själv. Sen bar det av till Omberg som vi besteg med barnvagn och allt! Där är en otroligt vacker utsikt! För att vi inte skulle hamna mitt i åskovädret som var påväg, åkte vi vidare till Vadstena. Det är verkligen en mysig stad! Där var bla en lekpark som Victor passade på att leva runt i! En promenad i stan hann vi också med innan det eländiga åskovädret hann ifatt oss. Efter Mc Donalds i Mjölby for vi vidare hemåt, men vi hann även med ett glasstopp på Hätte i Tranås. En mycket trevlig utflykt tyckte vi nog alla fyra, men Isabelle var glad när hon fick komma hem och krypa!
[21.47] Glömde ju skriva att I blev 11 månader idag! Tänk att hon blir 1 år om en månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar