15 aug. 2007

Sitter här

som vanligt vid datorn med en kopp kaffe när I sover. Jag tog tag i Viktklubben igen förra veckan och vågen visade på -2 kg i måndags Hade gått upp över 3 kg på semestern så nu är det bara neråt som gäller. Men faktiskt så känner jag mig motiverad. Kul! Annars går väl dagarna som vanligt. V verkar trivas bra på nya förskolan och personalen säger att det har gått bra varje dag! Peppar, peppar… Kollar ut genom fönstret och det verkar bli regn. Får nog väcka I så vi hinner till affären innan det börjar.[13.17] På vägen ner mötte vi en av V:s gamla fröknar så hon lånade ut ett paraply till oss. Verkligen snällt! Men det kom bara en liten skur, men det blåser desto mer. Usch vad jag känner mig trött nu! Borde ha vilat en stund när I sov istället för att suttit här. Får väl försöka komma i säng tidigt ikväll, men det blir väl som vanligt att man sitter framför TV:n och degar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar