7 nov. 2007

Första snön

[11:29] Inatt kom den första snön, men efter en riktig regnskur så ser man inte ett spår av den :-( V hoppas att det kommer mer till helgen, och jag tror det skulle det. I har varit riktig gnällig och kinkig nu ett par dagar. Inte alls den glada och pigga tjej som man är van vid :-( Kanske hon har problem med magen, för hon gör "Det stora" säkert 4-5 gånger om dan. Eller så kan man väl alltid skylla på tänderna ;-)
Jag har faktiskt bakat bullar nu på förmiddan, men jag gjorde inte så många eftersom det snart är dags för lussebullar.
I visar inget intresse alls för att vilja gå själv. Hon verkar trivas med att krypa. Men det vore skönt om hon kunde gå, det vore lite lättare när man är ute och slippa dra med sig vagnen ut jämt om man bara ska ut i trädgården. Men snart sitter jag väl här och beklagar mig över att hon ränner omkring överallt och ingenstans ;-)

2 kommentarer:

  1. en riktig skitdag, idag var inte bättre, men men det löser sig nog.. NU är det ny bil som hägrar & en tur till Ullared & trängas med alla andra kärringarna

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Vad kul att du kikade in på min blogg :-) å jag kikade tillbaka :-) jättefin blogg har du å många fina/roliga saker!!
    He hee våran Ebba går inte så mycket heller fast det kommer mer å mer och snart kommer man nog tycka att det var lugnt när dom kröp :-)
    Kram!

    SvaraRadera