19 nov. 2007

Uppdatering

[11.34] Nu är det verkligen hög tid att skriva nåt här. Jag sitter nästan varje dag en stund framför datorn men ändå är det så svårt att uppdatera. De få som läser vill säkert gärna ha nåt nytt att läsa... Vi fick ju en del snö förra veckan och det var riktigt mysigt med några minusgrader. V bara älskar snön. Men efter en dag med flera plusgrader så syns det inte ett spår av vintern. Istället är det blött, grått och grusigt. Det blir inte bättre av att de gräver för fjärrvärme på gatan så det är gegga överallt och på nåt konstigt sätt så kommer det in i huset... Dom har hållit på över en månad och gräva här runt kvarteren. Blir dom aldrig färdiga??!!
Förra helgen hade I riktigt hög feber, men jag tror det var "Tredagarsfeber" för hon visade inga symtom på förkylning eller så. Men nu är hon lika pigg som vanligt :)
I tisdags var jag på en pysselkväll som Öppna förskolan ordnar för föräldrarna. I år fick man göra sina egna kort. Det var jättekul! Ska försöka göra några stycken men först måste jag inhandla material och andra grejer och efter vad jag sett på nätet så är det ganska dyrt.

2 kommentarer:

  1. man sak inte känna någon press på hur mycket man skrivr. för det gör jag så det räker. Hade så bra.

    SvaraRadera
  2. Den kommentaren tackar vi för :). Så nu har jag en tillgodo.

    SvaraRadera