21 dec. 2007

Dan före dan, före dan, före dopparedan

Fredag idag och en lång ledighet med familjen ligger framför :-) S och V är lediga till den 7/1 så vi hinner gå varandra på nerverna flera gånger ;-)

I går mer och mer för varje dag! Hon blev så stor på en gång så nu är hon ingen liten bebis längre :-(
Jag är väl klar med det mesta inför julafton, men en julklapp fattas till S. Sen ska jag väl städa av ordentligt på söndag också ska granen tas ner från vinden. Brukar stressa som en liten blå den 23:e men iår har jag gjort det mesta färdigt. Skönt!
Vi ska först vara hos svärmor på julafton eftersom hon jobbar på kvällen. Sen åker vi till min bror med sambo, där mina föräldrar också är. Det blir säkert en bra jul!
Om jag inte skriver mer innan måndag:
God jul till alla som läser här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar