29 dec. 2007

Jul och vinterkräksjukan!

Då var julhelgen över och snart är det nytt år! Vi började julafton med att fira den hos svärmor. Där åt vi och öppnade lite julklappar. Vid 14-tiden åkte vi till min bror och sambo. Tomten kom förstås och V fick som vanligt flest julklappar. Jag tror att hans farmor inhandlat dom flesta... Framåt kvällen började S få ont i magen och vid 21-tiden var vi tvungna att åka hem. S sov hela vägen hem och han hann inte mer än in förrän han fick spy. Hallå där, Vinterkräksjukan! :-( Sen på juldagen var det min tur. Men tack och lov så brukar jag slippa spy, istället sitter jag mycket på toa ;-) Vi skulle haft svärmor och mina föräldrar på middag men det fick skjutas framåt några dagar. Men svärmor vågade hit ändå. Hon hade ju trots allt tagit semester för att umgås med oss. Och än sålänge har hon inte blivit sjuk! Och tack och lov så har I också klarat sig! Annandagen var lugn och stilla. Vilade mest efter pärsen!

1 kommentar:

  1. Usch då det låter inte heller som ni har världens bästa jul. Visst är han ung, men mycket kanske beror på hans diabetes, men sådant har ändå gått ner i åldrarna, ambulansnissen sade att att han kört en liten kille på 6 år.. Som fått

    SvaraRadera