15 feb. 2008

Blommor

Denna underbara bukett fick jag av sambon igår på Alla Hjärtans Dag. Visst är den fin!
Imorse hade vi -8 grader. Så kallt har det inte varit sen i november när vi hade den _riktiga_ vintern.
Sambon jobbar över till kl. 16 idag så det känns lite konstigt eftersom han brukar sluta vi 13 på fredagar i vanliga fall. Det är bra tycker jag för då blir det lite "mer fredag".
Av nån anledning så har vi som har Canal Digital fått trean. Igår såg jag att Våra bästa år fortfarande går där med samma gamla skådespelare. Jag brukade kolla på det för sissådär 8 år sen då vi bodde i lägenhet och jag var arbetslös. Tänk att folk fortfarande följer dessa serier... Kanske är det en ny generation som har börjat följa det.
Tänkte att vi skulle gå ut en sväng när I har vaknat. Solen skiner men det är rättså kallt fortfarande eftersom det blåser. Men man får ju ta tillvara på solskenet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar