12 feb. 2008

Shopping och familjebad

I fredags eftermiddag åkte vi till Jönköping och shoppade lite. I fick en dammsugare som hon bara älskar, trots att det inga batteri är i än. Hon drar den med sig överallt. Efter en tur på stan där sambon hittade lite kläder(!) så var vi på ICA Maxi och trängdes med allt folk. Det _är_ inte smart att handla mat en fredag. Jag vet!
Lördagen gick utan nån större ansträngning. Kompisarna tackade nej till vår inbjudan, så jag satt mest ensam i TV-soffan och kollade på Melodifestivalen. Ingen vidare omgång tycker jag...
I söndags var vi som sagt på Familjebadet i Sävsjö. V var som vanligt som en fisk i vattnet, men I var väldigt reserverad i början. Det tog säkert en halvtimma innan hon ville bada. Men när hon hade fått vänja sig lite så tyckte hon det var lika kul som storebror. Vi tillbringade ungefär två timmar där. Sen var vi ganska möra alla fyra. Efteråt åkte vi till mina föräldrar och åt middag. Min bror och hans sambo kom också dit.
Så var också denna helgen till ända...

1 kommentar: