6 feb. 2008

Lista

En lista som jag hittade hos Underbara små:

Tre saker som alltid finns...

I min kyl: Ost, Lätta och mellanmjölk.

I min frys: Blandfärs, bröd och fiskpinnar.

I mitt skafferi: Krossade tomater, mjöl och socker.

I min handväska: Mobiltelefon, plånbok och pappersnäsdukar.

I min sminkväska: Mascara, läppstift och läppglans

På min badrumshylla: Tandborste, astmamedicin och deo

På min skohylla: Barnens skor, mina skor, sambons skor.

I mitt förråd: Barnens urväxta kläder, gamla leksaker, julsaker.

I min hjärna: Tankar om barnen, pengar och jobbet.

I min jackficka: Nycklar, reflex, en femkrona.

I mitt kryddskåp: Svartpeppar, kanel och chilipulver.

I mitt barskåp: Har inget skåp.

På min köksbänk: Veckans reklam, en radio och en fruktskål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar