6 jan. 2008

Första inlägget i år!

Då har det varit 2008 i snart en vecka. Nyåret firade vi hos ett par kompisar. Vi var fyra barnfamiljer så det var full fart. Vi fick god mat och fick se fina fyrverkerier!
Imorgon är det vardag igen... Sambon till jobbet och V till förskolan och jag har bara två månader kvar av min mammaledighet :-0 Jag börjar vänja mig vid tanken att komma tillbaka till jobbet igen, känns både roligt och tråkigt. Roligt för att få "komma ut" lite igen och få en riktig lön men givetvis tråkigt för att jag inte får vara hemma med I längre. Vi har ju hängt ihop ett tag hon och jag. Det är snart två år sen sambon och jag lyckades med att bli gravida. Det tog ju 2½ år för lilla I att bli till.
Hoppas att 2008 kommer att bli ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar