22 jan. 2008

Utmaning

Jag har blivit utmandad av mammatill3.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
*Jag var 22 år och läste in ämnen på KOMVUX för jag skulle bli förskollärare trodde jag...

Vad gjorde du för ett år sedan?
*Jag var föräldraledig då som nu. Också längtade jag till vår semester till Gran Canaria.

Fem snask du gillar?
*Ferraribilar, sega bananer, choklad, popcorn, ostbågar

Fem sånger du kan hela texten till
*Barnvisor ;-)

Vad skulle du göra om du var miljonär?
*Bygga ett hus på landet

Tre dåliga vanor
*Dricker mycket kaffe, sätter alltid klockradion på snooze, brukar aldrig komma iväg i god tid.

Fem saker du gillar att göra?
*Umgås med familjen, promenera med kompisar, surfa på internet, sova länge på morgonen, resa

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
*Kort och tajt kjol, kläder som är cerise, skinnbyxor, skor med väldigt hög klack, päls.

Fyra favoritsaker:
*Datorn, diskmaskinen, micron, TV-n, mobilen.

Jag utmanar: Magnus, Mimmi, Artoz, Saor och Lisa-Marie!

1 kommentar:

  1. Antog din utmaning o hoppade på tåget! :)


    Hoppas allt e väl med er.


    Många Kramar

    SvaraRadera