14 jan. 2008

Kalas och dans

Igår var svärmor och mina föräldrar här och grattade sambon som snart fyller år. Det var också julgransutdansning nere på torget så jag, V och svärmor var med och dansade. V tyckte det var riktigt roligt! När jag var liten skulle jag absolut inte dansa varken vid jul eller midsommar. Vet inte varför men jag får väl ta igen det jag missade nu som vuxen Idag fick V med sig en lapp hem från dagis som jag blev mycket glad över! Det är bestämt att hans stora grupp på 31 barn kommer att delas på inför förskoleklassen Jag antar att det innebär att grupperna kommer fortsätta även i skolan. Det är ju precis lagom med 15 eller 16 barn i varje klass. För V innebär det ju en positiv förändring eftersom han tycker det är jobbigt när dom är många. På lappen skulle man skriva namnen på tre barn som barnet önskar i sin grupp, men man kan bara garantera att man hamnar i samma grupp som ett av barnen. V har själv sagt namnen på två tjejer han tycker om så vi får väl se om han kan komma på en till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar