9 jan. 2008

Schema och julgransplundring

Idag har I och jag varit hos grannen och fikat. Trevligt som vanligt! Sen passade jag på att kika in på jobbet och hämta mitt schema. Det börjar ju närma sig... När jag jobbar dagtid så är det oftast 7.30-14.15 förutom på helgen. Så jag är nöjd med mina tider! Det hade varit roligt att vara ledig mer vid påsk men då jobbar jag fredag-söndag. Jag slipper iallafall att jobba hela midsommarhelgen!
Igår var svärmor, I och jag och köpte present till sambon som fyller år nästa vecka. Vi passade också på att hämta I:s 1-årskort som vi tog hos fotografen. De blev jättebra!
V skulle ha julgransplundring med överraskning idag på dagis. Får väl ta och plundra här hemma också till helgen. I har inte rört granen så väldigt mycket. En och annan kula har gått sönder men det får man ju räkna med när en 15-månaders som nyligen lärt sig gå är i farten ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar