11 sep. 2007

Dagarna bara går...

[15.03]och jag gör inte ett skit känns det som. Bara det vanliga, lämna barn, byta blöjor, ge bebis mat, städa, tvätta, hämta barn, laga mat, natta barn. Alla dagar ser ju nästan likadana ut... Ikväll ska jag iallafall på mitt livs första Meandi-party. Kanske man kan hitta nåt till I i födelsedagspresent. Imorgon har jag blivit inbjuden till planeringsmöte på jobbet. Trots att jag inte kommer att börja förrän i mars så är det ju bra att vara med eftersom det kommer att blir mycket förändringar tills dess. Usch, känner inte alls för att börja jobba.

1 kommentar:

  1. Oh vad skoj med party, skulle gärna vilja gå på det med, men jag tycker det är för dyra kläder då jag redan går på knäna med ekonomin då tack vare att jag vill vara hemma så länge som möjligt med barnen..

    Usch jobba, ja fan.. Kanske skulle skaffa er en till liten sötnos då???

    SvaraRadera