21 sep. 2007

Veckan som gått...

[12.41] har varit bra. I tisdags var mamma här och hälsade på. Alltid lika trevligt när hon kommer =) På kvällen bjöd svärmor på middag, kåldolmar *mums*. Onsdagen flöt på som vanligt. A och jag tog en promenad till samhället och sen fikade vi hemma hos henne. På kvällen var jag med V på gympan. Han tyckte det var kul som vanligt! V:s glasögon gick sönder _igen_ så jag fick åka till Eksjö med dom igår. Tur att han har sina gamla sålänge. Att ha lapp för ögat går väl sådär. Men han har haft den ungefär en timma varje dag åtminstone. Igår kväll var S och jag på möte V:s förskola för att höra hur det går för honom. Jag tycker det mesta var positivt iallafall! Idag har jag varit barnvakt åt A en stund. Det var intensivt med tre barn på samma gång. Men det gick bra. Snart kommer S hem och då blir det väl till att åka och handla på Willys... Och fredagsmys ikväll förstås =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar