14 sep. 2007

Ögon, jobb

[12.22] Idag har jag varit på ögonmottagningen med V. Han har ju glasögon sen han var 4 år, för att han är närsynt och skelar på ena ögat, så han får gå dit och kolla ibland. Det hade inte blivit någon försämring sen i våras men hon tyckte att han skulle träna det "dåliga" ögat och ha en lapp för det friska. Om han kunde ha den 2 timmar om dan så vore det jättebra sa hon. Jag är glad om den får sitta kvar i 2 minuter.
Imorgon ska jag faktiskt jobba på kvällen mellan 17 o 22. Har ju inte jobbat på över ett år så det känns lite nervöst. Har satt upp mig på nån mer kväll och det är ju bra att kunna dryga ut kassan lite.

4 kommentarer:

  1. Usch de där jävla lapparna fick vi aldrig ha kvar på Simon mer än 2 sekunder..
    Kul att jobba lite för att dryga ut kassan...

    SvaraRadera
  2. Jag viste inte att du bloggar. Så nu kan jag följa erat liv också...:)

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja kanske det..
    Jag åt Kinamat kvällen innan Hanna föddes..Ska gå & smörja in fötterna nu så får vi se hur natten blir..
    kram

    SvaraRadera
  4. Nejnej vi är inte där..
    Vi väntar på familjen Johanssons, de ska komma hit & umgås med oss ett apr timmar.. Så najs så

    SvaraRadera