7 sep. 2007

Marknad, förkylning

[11.10] Igår var mamma här och hälsade på! Hon hade med sig ett par gardiner till V:s rum med Spindelmannen på. Han blev överlycklig när han fick se dom! Kul med nya gardiner i hans rum för dom gamla har han haft ett tag. Nu behöver jag bara få tag i ett par söta till I:s rum också! Kanske när tapetseringen är klar, när nu det blir...
När S hade kommit hem vid halv fem åkte han och V och jag till Adelövs marknad (I var hemma hos farmor). Det var som vanligt mycket folk men inte så mycket vi ville köpa.
Idag är I och jag förkylda. Just nu sover hon och det behöver hon nog för hon var orolig inatt. Så jag var nog uppe fem gånger och stoppade i nappen. Det är jobbigt när sömnen blir avbruten hela tiden... Hoppas bara det inte blir mer än en rinnande näsa på henne!

Bilden här är från I:s 11 månaders dag

1 kommentar:

  1. Men samtidigt känner man ibland att man inte har rätt att gnälla..
    Ialllafall här hemma... Gnäller jag så gnäller gubben 700ggr värre...
    Urk orkar inte med honom just nu

    SvaraRadera