17 sep. 2007

Orolig natt

[12.58] Åh, vad trött jag är idag! I var så orolig inatt och vaknade var 20:e minut. Tillslut, kl 01, tröttnade jag att springa upp precis när jag somnat om, så jag la henne jämte mig. Jag tror hon sov bra men det gjorde inte jag... Eftersom V kommer in till oss på nätterna, så fick jag ha henne på yttersidan så han inte skulle lägga sig på henne och därmed så vaknade jag ju varje gång hon rörde sig eftersom hon låg på min arm. Vid kl.05 vaknade hon och fick välling sen sov hon i sin säng till kl.08.
Idag är V ledig från dagis för att personalen har planeringsdag. Så jag tog med bägge barnen till ÖF. Det var lite lugnare där idag, men V kunde inte alls vara stilla när vi skulle sjunga. Att det ska vara så svårt att ta det lugnt ibland!
I lördagskväll jobbade jag och det gick bra. Men det var lite ovant och nervöst, trots att det inte har ändrat sig så mycket på ett år.
Nu har vi allafall bestämt att vi ska åka till Ullared S och jag. Så den 5:e tar han ledigt och farmor och mormor kommer vara med barnen. Hoppas bara man hittar det man behöver. Det brukar ju vara lite si och så med det.

2 kommentarer:

  1. Jaså du gissade på en pojk.. Jag trodde ju lite en flicka, men jag är tacksam för vad som helst...
    Så nu är det dags att planera dop med bara

    SvaraRadera
  2. Så du har också en liten rackare som sover oroligt på nätterna nu? Jonathan gör detsamma, vaknar och är superledsen upp till flera gånger per natt... Hoppas det går över snart!

    SvaraRadera