4 sep. 2007

Magen, ledsna barn och mammaträff

[13.26] Igår eftermiddag när jag hämtat V på dagis så mådde jag så illa och var yr och frös. Magsjuk trodde jag. Ringde efter S men han kunde inte komma hem (samåker). Så jag kollade med svärmor och hon kom efter 20 min och tog hand om barnen medan jag vilade. Men det var nog inte magsjuka för sen fick jag ont istället men det gick över tillslut. Så det var nog nån magkatarr. Obehagligt iallafall! Får nog ta det lugnt med kaffet ett tag...
Inatt har både V och I varit vakna. I fick välling en gång och en gång satte jag mig med henne i soffan för hon var så ledsen. V upptäckte inatt att hans "Kisse" inte låg i sängen. Så då vaknade han och var ledsen för det. När han gick till dagis hade vi fortfarande inte hittat den... Men när jag kom hem letade jag och då låg den under en fåtölj i TV-rummet. På förmiddagen var I och jag med svärmor på marknaden. Som vanligt var det inte så mycket att ha men jag köpte några strumpor till barnen och gott fikabröd. Ikväll ska jag på "Mammaträff"! Vi är ett gäng mammor som har hållit ihop sen våra 01:or och 02:or var bebisar. Ska bli kul att ses igen!

1 kommentar:

  1. Kaffe e förädiskt. Får oxå lätt känningar av det! :(

    Hur var mammaträffen? Skoj att hålla kontakten även flera år ef. E trevligt att ha vänner med jämnåriga!

    Tackar för titten inne hos oss. Skulle det vara ok om jag länkar till dig inne från vår blogg? Om inte, hojta så plockar jag bort dig! :)

    Hoppas allt e väl med dig & de dina.. Hälsa lilla godingen din!!

    Stor Kram fr Sabina & Adrian

    SvaraRadera